Sezon turystyczny 2023 mógł postawić wiele firm przed dużymi wyzwaniami, jednak biuro podróży Grecos przebrnęło przez trudności, osiągając znaczące wzrosty zarówno w liczbie klientów, jak i w obrotach finansowych.

Wzrost liczby klientów i obrotów
Biuro Grecos zanotowało około 15-procentowy wzrost obrotów w porównaniu do poprzedniego roku, co przekłada się na imponującą sumę 590 milionów złotych. Liczba obsłużonych klientów też poszła w górę – biuro podróżował z nim prawie 184 tysiące osób, co oznacza wzrost o 7,5 procent.
Wyzwania sezonu – pożary na Rodos
Jednym z największych problemów w minionym sezonie były pożary na wyspie Rodos, które wymusiły ewakuację aż 768 klientów biura. Mimo tego nieoczekiwanego wydarzenia Grecos zdołało szybko powrócić do normalnej obsługi operacji turystycznych.
Tanie wycieczki objazdowe
Zobacz ofertę najtańszych wycieczek objazdowych od zaufanych biur podróży. Ceny już od 1200 PLN za tydzień z wyżywieniem i ubezpieczeniem!

Ekspansja i inwestycje w nową ofertę
W ramach rozwoju oferty, Grecos zaprezentowało 62 nowe hotele i 10 nowych połączeń lotniczych z polskich lotnisk. Śmigielski, wiceprezes touroperatora wskazał, że w przyszłym sezonie dołączy kolejne 38 hoteli, a już teraz widać efekty tych zmian w coraz bogatszej i bardziej zróżnicowanej propozycji wakacyjnej.
Kluby wakacyjne jako nowa atrakcja
W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, Grecos wprowadziło do swojej oferty kluby wakacyjne, w których animacje zapewniają rozrywkę zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Szczególnie warta uwagi jest nowa formuła klubów „Zorba”, które łączą zabawę z relaksem, według greckiej zasady „siga siga”.
Plan dalszej ekspansji
Inspirując się sukcesem obecnego sezonu, Grecos planuje dalszą ekspansję – będzie oferowało wyloty z 11 krajowych lotnisk, w tym pierwszy raz z Radomia. Klienci mogą spodziewać się dziewięciu nowych połączeń lotniczych, co ułatwi im dotarcie do wybranych destynacji.
Sezon turystyczny 2023 był dla biura podróży Grecos czasem intensywnego rozwoju i zmierzenia się z trudnościami, które udało się skutecznie przekuć na sukces. Firma kontynuuje strategię inwestycji w nowe produkty i usługi, co buduje jej przewagę konkurencyjną i wzmacnia pozycję na rynku turystycznym.

ZOBACZ: Rainbow opinie | Wakacje.pl | Korfu co zobaczyć